Sklep internetowy MajaGift.pl REGULAMIN ZAKUPÓW:

  1. Sklep internetowy MajaGift.pl prowadzi sprzedaż wysyłkową i detaliczno-hurtową głównie za pośrednictwem Internetu. Istnieje możliwość obejrzenia towaru w biurze firmy po uprzednim umówieniu się przez pocztę mailową lub telefonicznym.
  2. Produkty dostępne w sklepie internetowym są opisane cenami brutto oraz zawierają podatek i są wyrażane w złotówce polskiej - oznaczenie PLN. Wystawiamy fakturę VAT. Ceny stają się wiążące w chwili złożenia zamówienia przez klienta.
  3. Ceny produktów, u których stosuje się usługę grawerowania, obejmują wszelkie koszty procesu produkcyjnego oraz stworzenia projektu.
  4. Sklep MajaGift.pl współpracuje z klientami na terenie Polski i wysyła towar również do Europy jak i na cały świat. Zazwyczaj odbywa się to na koszt kupującego lub sprzedającego wskutek wcześniejszych  odpowiednich ustaleń. Towar zostaje wydany w momencie odebrania do przez przewoźnika. 
  5. Zamówienia należy składać na stronie internetowej majagift.pl lub na adres e-mail: sklep@majagift.pl. Klienci, którzy złożą zamówienie będą na bieżąco informowani o terminie i postępach w realizacji.
  6. Zamówienie jest zatwierdzone do realizacji w chwili zamknięcia zamówienia na stronie internetowej majagift.pl.
  7. Warunek konieczny do finalizacji zamówienia to dostępność produktów w magazynie lub u dostawcy. W razie tymczasowej niedostępności towaru klient zostanie poinformowany i odpowiednie kroki zostaną przez nas podjęte w celu jak najlepszego rozwiązania takiej sytuacji.
  8. Możliwość nanoszenia zmian w zamówieniu możliwe jest do chwili wystawienia faktury VAT (dotyczy produktów handlowych lub do chwili rozpoczęcia procesu skutkującego zmianą stanu półproduktu (dotyczy produktów usługowych). Zanim nastąpią te wyżej wymienione sytuacje klient może wycofać zamówienie telefoniczne, e-mailowo.
  9. W razie zakupu w sklepie internetowym majagift.pl zostaje wystawiona faktura VAT. 
  10. Sklep MajaGift.pl zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w wycenie towarów, dodawania i wycofywania produktów dostępnych w sklepie, prowadzania i odwoływania promocji.
  11. Klient ma do wyboru kilka opcji dostawy towaru. Może być to kurier, paczkomat, za pobraniem i sposób dostawy zatwierdzany jest w zamówienia. 
  12. Podczas realizacji zamówień składających się produktów o różnym czasie realizacji zamówienie jest realizowane całościowo i należy przyjąć najdłuższy czas realizacji zamówienia. Klient może zażyczyć sobie wysyłki zamówienia fragmentami, jednak w ten sposób godzi się na pokrycie kosztów dodatkowych wysyłek.
  13. W naszym sklepie internetowym klient może przedpłacić zamówienie przelewem, a wysyłka jest realizowana po zaksięgowaniu pełnej kwoty na naszym rachunku bankowym. Drugą możliwością jest płatność za pobraniem. Należy wówczas zapłacić za zamówienie doręczycielowi. Zalecamy wówczas sprawdzenie stanu zamówienie przy kurierze.
  14. Umowa sprzedaży zostaje zawarta pomiędzy stronami, w której jedną reprezentuje klient sklepu internetowego MajaGift.pl, a drugą firma MajaGift.pl Sylwia Kozłowska 38-200 Jasło ul. Podzamcze 1 nip: 685 220 73 96  Regon: 387735760. Zabezpieczenie ważnych danych zawieranej umowy odbywa się w momencie przekazania klientowi faktury VAT.
  15. Umowa sprzedaży zawierana jest w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach w języku polskim, po jednej dla każdej ze stron.
  16. Data odstąpienia od umowy ważna jest o daty wystawienia faktury 14 dni.
  17. Sposób  złożenia reklamacji w formie pisemne lub mailowej należy przesłac na adres sklep@majagift.pl lub adres sklepu MajaGift.pl 38-200 Jasło Podzamcze 1. Dla celów dowodowych najbezpieczniej zrobić to pisemnie. Należy opisać zauważoną wadę i zrobić zdjęcia, określić swoje żądania przewidziane w ramach rękojmi. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od daty doręczenia wniosku reklamacyjnego.

Reklamacje

PAMIĘTAJ!!!

  1. Kiedy kurier dostarczy do Państwa towar, otwórz go przy kurierze. Jeżeli towar jest przesyłka jest uszkodzona spisz koniecznie protokół z kurierem.
  2. Udokumentuj uszkodzenia odpowiednimi zdjęcia i prześlij je wraz z opisem i protokołem na adres sklep@majagift.pl.
  3. Jak najszybciej zweryfikujemy i wyślemy do Państwa takki sam towar, jeśli będzie na stanie. W razie braku takiego samego towaru zwrócimy Państwu pieniądze.
  4. Wszystkie przesyłki są ubezpieczone zatem nie ponosisz kosztów kolejnych przesyłek. 

Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.